سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری

پوستر دیواری

پوسترها و نقاشی های دیواری تنوع بسیاری از جمله مواد ، اشکال و ابعاد وجود دارد. دیوارها به صورت رول فروخته می شوند و اشکال و الگوهای روی آنها معمولاً به صورت نقاشی های تکراری و متقارن ساخته می شوند (مانند تکرار تصویر یک گل).

اندازه دیوار شما مهم نیست ، با وارد کردن تعداد رول ها ، می توانید تصویر را ادامه دهید تا زمانی که کل دیوار بسته شود و محدودیتی در ابعاد وجود نداشته باشد ، اما پوستر "دیوار" یک تصویر چاپی بزرگ است ( هر نوع تصویری که با ابعاد بزرگ قابل چاپ باشد) دارای طول و عرض واحد یا محدودیت های متعددی در تعریف ابعاد چاپ آن باشد. پوسترهای دیواری را می توان به دو روش تهیه و چاپ کرد. پوسترهای دیواری دارای اشکال و ابعاد خاصی هستند و از تعدادی قسمت تشکیل شده اند. بعد از چسباندن همه قطعات به هم ، این تصویر تصویری بزرگ ایجاد کرد که می تواند هر چیزی باشد (مانند نمایی از یک شهر ، دریا ، جنگل و ...).

نوع دیگر پوستر دیواری ، پوستر چاپی است. امروزه با فناوری چاپ پوستر دیواری در کشور امکان چاپ پوستر به هر شکل و اندازه وجود دارد. پوسترهای چاپی انواع مختلفی از کاغذ دارند و مشتریان می توانند هنگام سفارش نوع کاغذ مورد نظر خود را مشخص کنند. حتی می توانید عکس ها و عکس های شخصی خود را به پوستر تبدیل کنید.

در قسمت اندازه گیری ، باید توجه داشته باشید که تصویر افقی را نمی توان به عنوان یک تصویر عمودی ویرایش کرد. همچنین اگر به پراکندگی افقی زیادی نیاز باشد ، بخشی از تصویر را قطع می کند که به آن آسیب دیدگی تصویر گفته می شود.

پوسترهای دیواری چسبناک نیستند و باید توسط یک نصب کننده حرفه ای با چسب مخصوص استفاده شوند. غالباً پوسترها قابل شستشو و گردگیری نیستند و در صورت لزوم با ابر مرطوب تمیز می شوند. گاهی اوقات وقتی تصمیم به ایجاد "دکوراسیون جدید" در خانه خود می گیریم ، اگر می خواهیم دیوارها را دیواری بپوشانیم که اتاق نشیمن یا اتاق نشیمن را پوشانده است ، امیدواریم که همه جوانب دیوار را با همان حرف یکی قبلاً انتخاب شده است. اما آنچه آشکار خواهد شد اختلاف در ماهیت خانه و دنیای کار ما است. در این حالت ، بهترین راه برای مقابله با یکنواختی استفاده از پوستر روی دیوار یکی از دیوارهای خانه ، دیوارهای اتاق خواب یا دیوارهای شرکت و دفتر ما است.

توجه داشته باشید که رنگ های شیمیایی مورد استفاده برای چاپ پوستر بر روی دیوارها باعث عدم تحمل برخی از افراد از جمله کودکان می شود ، بنابراین رعایت این نکات هنگام خرید مهم است.

طراحی پوستر دیواری ::

پوستر دیواری انواع مختلفی دارد که می توان پوستر دیواری هنری ، پوستر دیواری تاریخی ، پوستر دیواری سنتی ، پوستر دیواری با پوستر ، پوستر دیواری اتاق کودکان و پوستر دیواری سه بعدی را نقل کرد.

پوسترهای دیواری را می توان در هر مکان استفاده کرد. تنوع پوسترهای دیواری به قدری زیاد است که می توانید برای هر مکان طرح مناسبی انتخاب کنید. به عنوان مثال ، برای محیط دفتر ، می توانید از نقشه یا نمای شهر استفاده کنید. البته انتخاب طرح به نوع محیط کاربرد و سلیقه بستگی دارد.بهترین مکان برای قرار دادن پوستر دیواری یک دیوار بزرگ است ، به عنوان مثال ، اگر می خواهید پوستر دیواری خود را در اتاق خود قرار دهید بهتر است بزرگترین دیوار آن را در نظر بگیرید. ما به شما توصیه می کنیم در هر مکان فقط یک پوستر در نظر نگیرید ، به عنوان مثال در هر اتاق یک پوستر و برای اتاق نشیمن در دیوار اصلی فقط یک پوستر در نظر بگیرید. برای فضاهای کوچک سعی کنید از تصاویری با عمق استفاده کنید ، مانند طرح جنگل یا پنجره باز در مکان خود ، چنین تصاویری باعث بزرگتر نشان دادن فضای مورد نظر می شوند.

مزایای استفاده از پوستر دیواری:

1- اقتصادی و اقتصادی است.

2- انواع پوسترهای دیواری با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می شوند.

3- قرار دادن پوستر روی تمام دیوارها در کمترین زمان امکان پذیر است

4- با گزینه های مناسب و مناسب و با کمترین قیمت به خانه خود زیبایی و روح بدهید

5- نقاشی پوستر به صورت تصویر تنظیم شده و قابل شستشو است

6- رنگها و اشکال متنوع با بیش از هزار شکل

منبع: https://emrooznegar.ir/%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-%db%8c%d8%a7-%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%8c-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d9%86%db%8c/